• RSS

Tuesday, August 3, 2010

ციკლიდან - "ცოცხალი ვარ"

   სამი დღეა სოფელში "ვგულაობ". :)) ჩამოსვლისთანავე ისე დავიცალე უარყოფითი ემოციებისგან, თვითონ გამიკვირდა... ბიძაშვილები არიან აქ, უფრო სწორად - იყვნენ, გუშინ გავაცილე თბილისში იმ იმედით, რომ ამოვლენ ერთ-ორ დღეში ისევ...

   ვიდეო-პოსტებს დავდებ-მეთქი... ამ იდიოტი მაგთიფიქსის ხელში რაის ვიდეო, სურათი ვერ ამიტვირთავს...  :შ
 
   მოკლედ, ჩემი და მადგას ახლა თავზე, ფეისბუქზე შემახედე დროზეოო...  წავედი რა... უმშრალესი პოსტი, მაგრამ "ცოცხალი ვარ" :))

 პ.ს. შევეცდები მომდევნოსთვის ავტვირთო ფოტოებიც...

4 comments:

Clown said...

კაია :დ

სალო შენი მესიჯი მომივიდა, მაგრამ ვერ გწერ, ტელეფონი გამიფუჭდა :შ

hausiusi said...

სალომე უსტიაშვილი ხომ არ ხარ? მე ზვიადი ვარ... თუ სალომე ხარ მაშინ შენი ყოფილი კლასელი. ძალიან მომეწონა შენი პოსტები

kanario said...

ustiashvili ar var, ustarashvili var :) mgoni, agerie, magram mainc sasiamovnoa sheni gacnoba da isic, chemi postebi tu mogcons :) :*

Kate said...

ძალიან კარგი. ე.ი. კარგად ისვენებ. ძალიან მაგარია. აბა შენ იცი.