• RSS

Wednesday, September 14, 2011

არ მყოფნის სიტყვები გრძნობებისა და ემოციების გამოსახატად...


მარიმგა სტუმრად კანარიოსთან : )))

ძალიან ბევრი ვიფიქრე იმაზე, თუ როგორი პოსტი შეეფერებოდა კანარიოს ბლოგს. ხან რაზე დავიწყე წერა, ხან რაზე, მაგრამ ბოლოს მაინც გადავწყვიტერომ ისეთი პოსტი დამეწერა, აი,  "შინაურული" :)  აი, ისეთი, ჩემი და სალომეს ურთიერთობას რომ შეეფერებოდა.

როგორც უკვე იცით, წიგნების კითხვაზე მეტად ცხოვრებაში არაფერი მიყვარს. ხომდა, მე როგორც ვიცი, სალომეც თითქმის ჩემნაირია : ) შეიძლება ითქვას, ჩემზე უარესიც.... ფეისბუკზე სურათი ედო, სადაც წიგნს კითხულობდა და კომენტარებში აღმოვაჩინე, რომ "უთავო მხედარს" კითხულობდა.... ისიც გავარკვიე, რომ მასზე ამ წიგნმა ისეთივე დიდი და კარგი შთაბეჭდილება მოახდინა, როგორც ჩემზე.
ამიტომ, ბევრი ფიქრის შემდეგ მივედი დასკვნამდე: ჩემი პოსტი სალომეს ბლოგზე "უთავო მხედარზე" უნდა ყოფილიყო. მივიღებ თქვენგან შენიშვნებს და კრიტიკასაც.. პირველი გესთ-პოსტია ეს ჩემი და პირობას გაძლევთ, რომ ჩემი შემდეგი გესთ-პოსტები უკეთესი იქნება (თუ, რა თქმა უნდა, კიდევ ვინმეს მოუნდება ასეთი რამე შემომთავაზოს)....
მაინ რიდის "უთავო მხედარი"....
ამ ზაფხულს წავიკითხე 3 დღეში და აი, არ მყოფნის სიტყვები გრძნობების და ემოციების გამოსახატავად....
ყველაზე რომანტიკული და შთამჭდავი წიგნია მათ შორის, რაც წამიკითხავს. თან ძალიან, ძალიან სერიოზულიაი, კითხვის დროს გარესამყაროს ეთიშები და წიგნში რომ ხარ მთლიანად ჩაფლული, ისეთია...  ვფიქრობრომ ყველა ასაკის თუ სქესის ადამიანს უნდა დააინტერესდეს ეს წიგნი და ვისაც არ წაუკითხავს, ვეტყვი  მათრომ ბევრი დაკარგესმაგრამ არც ახლაა გვიანი : )))).....
და მაქვს კითხვა თქვენთან, ბლოგერნო :)))) რატომ გვიზიდავს  მდედრობითი სქესის წარმომადგენლებს  რომანები  და რომანტიკული შინაარსის ფილმები?  მე მაქვს ჩემი აზრი და მინდა, გაგანდოთ და  არამგონია მართალი ვიყომაგრამ მაინც დავწერ უბრალოდ ჩემს აზრს და არავის ვთხოვ, დამეთანხმოს....
იმიტომ, რომ: იქ ჩვენ ვხვდებით ისეთ ბიჭებს და მამაკაცებსრომლებმაც იციან სიყვარულის და ქალის ფასიასრულებენ საყვარელი ქალის თითოეულ სულელურ და თან საყვარელ სურვილებს.......
იღიმიან მათ ეჭვიანობაზე იმის ნაცვლად, რომ, თუნდაც, იჩხუბონ .......
და უბრალოდ უყვართ :)
მართალია, სულ სხვა შინაარსის პოსტის დაწერას ვაპირებდი და საერთოდ "უთავო მხედარზე" სულ სხვანაირად მინდოდა დამეწერა, მაგრამ უცებ გამახსენდა ნატოს სიტყვები და რჩევა: ნუ დაწერ წიგნის შინაარსს :) დაუტოვე რაღაც მკითხველს ...
სალომე <3 მადლობა მინდა გითხრა იმისთვის, რომ მომეცი შანსი შენს ბლოგზე დამედგა ფეხი :)) და ბოდიში, იმედები თუ გაგიცრუე : )))
.ს. მიყვარხარ შენც და შენი ბლოგიც :))  ....


0 comments: