• RSS

Thursday, January 5, 2012

მეკვლე


   ახალმა წელმა თავხედურად შემოაბიჯა, ბევრ ბლოგზე უამრავი პოსტი მიიძღვნა, საბოლოოდ დაემკვიდრა ჩვენთან, გაიბღინძა და თქვა: უახლოესი 365 სრული დღე ჩემს განკარგულებაშია, ნაკიანი წელიწადი მოვედიო! 

    სიმართლე გითხრათ, დიდად აღარც მე მეპიტნავება ეს თვითმარქვია დღესასწაული. გრინჩობასაც ნუ დამწამებთ, შეგერგოთ ლიტრობით შამპანური თუ ღვინო, მაგრამ... კარგით, ჰო! ქართველი ხარ, ქართველი ხარო-მეუბნებით, მე თუ ქართველი ვარ, ე.ი. ბლოგიც ქართულია. თუ ბლოგი ქართულია და ხშირად ჩემი ემოციებისა თუ გრძნობების თავშესაფარია, ერთი კარგი მეკვლე აქაც მჭირდება, მთელი წელი რომ მაუს(ფეხ)ბედნიერად გავატარო...
   
  



გადავათვალიერ-გადმოვათვალიერე, ბევრი ვიფიქრე თუ ცოტა, მეკვლეობა ჩემი პატარა ნუცისთვის გამემეტა... ალბათ, იმიტომ, რომ ყველაზე თბილი და ტკბილი პაწუკაა დედამიწაზე <3 

   დაე, იცნობდეთ და ძალიანაც ნუ შეგშურდებათ, ასეთი მეკვლე ყველას კი არ ჰყავს! ;) 

   მე და ნუცის დედიკო, წრიპა, ბავშვობის მეგობრები ვართ-მეთქი, ვერ ვიტყვი, მაგრამ ბევრ ბავშვობის მეგობარზე კარგად რომ ვუგებთ ერთმანეთს, დანამდვილებით ვიცი! ორი სული ერთმანეთს რომ მოერგება Puzzle-ს კარდონებივით, ასე ვართ... ხშირად ვლაპარაკობთ ხოლმე, ბევრ საჭირბოროტო თემას ვიხილავთ, ერთმანეთის ამბებს ვუსმენთ და რჩევებს არ ვიშურებთ... სიმართლე გითხრათ, ეს უკანასკნელი ირმაკუნას ჩემზე კარგად გამოსდის, გასაკვირი არცაა - მე ხომ მომავალ ფსიქოლოგზე გიყვებით ახლა..! 

 

  
  ჰოდა, ასე... მინდა, რომ ეს 365 დღე ყველასთვის სიხარულით სავსე იყოს, განსაკუთრებით კი ჩემი ორი ლამაზი გოგოსთვის! იანვრის ბოლოს ჩვენი ნუცი ერთი წლის გახდება და უფრო გაეშმაკუნდება... მე და წრიპასაც მეტი რა გვინდა, ვისხდებით და ნუცის ყოველ ახალ მეტიჩრობაზე მოვკვდებით სიცილით ^_^ 

      ნეტა იცოდეთ, როგორ ძალიან მიყვარხართ, ჩემო ბარტყუნიებო! 

2 comments:

მარი said...

აუ,სალ რა კარგობა ხარ :*

Anonymous said...

ვაააააიმე... ჩასაყლაპი ბავშვი ♥ ♥ ♥