• RSS

Monday, March 8, 2010

8 მარტი - ქალთა საერთაშორისო დღე

     პირველ რიგში, ყველა ქალს და საქალბატონეს გილოცავთ ქალთა დღეს :)   


     კარგი დღე იყო დღეს... მე და ჩემი 4 უსაყვარლესი ადამიანი ვიყავით "სასეირნოდ"... :დ ცოტა ამინდი არ გვიწყობდა ხელს, ხოდა ბოლოს გადავწყვიტეთ, მაკდონალდსში "დაგვეყუდა" :დ ორი კილაძე, ორი ბეროზაშვილი და მე... ერთადერთი და განუმეორებელი?!  რა ვიცი, რა ვიცი... :დ  მოკლედ, შევუკვეთეთ რაღაცები, ხოდა რომ დავაწყეთ ყველაფერი მაგიდაზე, ნინზას თავისდაუნებურად აღმოხდა, მაკდონალდსში ვართ თუ ღორ-ფართიზეო? :დ
     განვიტრვირთე ნამდვილად, ყველანაირად დალაგებული და სიყვარულით სავსე დღე იყო... მიყვარხართ 4 + 1! :)




     რა ცუდია, აქ დათაგვა რომ არ შეიძლება... :(  ხომ უკეთ აგიხსნიდით, ვინ-ვინ არის... :(  არაუშავს... ისეც გამომივა. :)

                                                  თათული, ნინი (კილა), ნინზა :)

შესანიშნავი ოთხეული #1



შესანიშნავი ოთხეული #2



ლიზი, თათული, ნინი, მე 



თაა, ნინი, მე


    ხოდა, რას ვამბობდი? ხო, მიყვარხართ -მეთქი! <3

2 comments:

kikito said...

gilocav sayvarelo qalta dges tumca mogvianebit :)

Unknown said...

madloba, kikito, gaixare, shenc gilocav!